piątek, 8 stycznia 2010

Wyniki candy, pourodzinowo i poznaj mojego brata;)

Moi Drodzy!!! Dziękuję wszystkim za przemiłe życzenia, dziękuję każdemu, kto pomyślał o mnie wczorajszego dnia:) urodzinki były przemiłe pełne prezentów, dobrych życzeń, telefonów, smsów, maili i uścisków:) DZIĘKUJĘ!!!!
Przed wynikami mała refleksja na temat candy:) Było przemiło!!! W moich marzeniach nie było aż tylu chętnych osób!!! Bardzo się cieszę, że aż tyle osób wzięło udział w zabawie, dzięki temu mogłam poznać nowe osóbki i wspaniałe rzeczy, które tworzą:) Dziękuję Wam i zapraszam do zaglądania do mnie nie tylko od święta (candy;).
Żeby nie przedłużać:) Postanowiłam, że będzie 1 główna nagroda i 3 mniejsze, symboliczne (chętnie wysłałabym jeszcze więcej, ale poczta niestety mi to utrudnia przez kwoty przesyłek:( ). Mój młodszy brat zgodził się pouśmiechać się tu do Was i wylosować szczęśliwców (także wszelkie ewentualne zażalenia do Niego;)
Było duuuuuużo losów (wycinałam je pół godziny, a nie lubię tego robić;)
Mój brat dłuuugo się zastanawiał...
Aż wylosował zwyciężczynię - AAGAA GRATULUJĘ!!!
3 niespodzianki idą do:
Również gratuluję:)
I mój brat jeszcze macha Wam na do widzenia (jak w familiadzie;) i pozdrawia:)
:D Dziękuję jeszcze raz za wzięcie udziału:) Proszę dziewczyny o przesłanie adresów na mój mail:) Na adresy czekam tydzień, jeśli ich nie dostanę będę losowała kogoś jeszcze:)

Aha... i chcę, żeby to co zostanie przesłane było niespodzianką do ostatniej chwili, więc pokażę co dziewczyny dostaną dopiero gdy dojdzie do Nich przesyłka:)

Dziękuję, że tu zaglądacie i zostawiacie swój ślad w postaci komentarza:) to budujące, że nie piszę i tworzę tylko dla siebie;)

21 komentarzy:

  1. Aaaaaaale mam szczęście, hura! :D Tak czułam, że nie tylko rok urodzenia nas połączy ;) Bardzo, bardzo się cieszę z wygranej! :) Dziękuję serdecznie i pozdrawiam Brata, który przyniósł mi szczęście! :)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje szczesciarom i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Zwyciężczyniom i jeszcze raz wszystkiego najlepszego urodzinowego!
    Pozdrawiam
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje szczęściarom które wygrały, a dla Ciebie spóźnione ale szczere życzonka urodzinowe - dużo uśmiechu i radości na codzień! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz wszystkiego naj Gosiu:)
    Gratuluję zwyciężczynią:)
    I pozdrowienia dla brata,mimo że mnie nie wylosował;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) A Tobie jeszcze raz zycze wszystkiego co sobie zapragniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buu i znowu nic;p ale gratuluje zwyciezczyniom i nie moge sie doczekac az pokazesz co dostana! ;d i jestem bardzo zdziwiona ze mnie obserwujesz;p nie moge wyjsc z zaskoczenia! ;d bardzo milo :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje zwyciezczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech,nie miałam szczęścia i tym razem ,ale gratuluję zwyciężczyniom i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda,że nie miałam szczęścia!!!!Gratuluję szczęściarom!

    Brat sympatyczny!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero dzisiaj odkryłam Twój blog. Piękna ta biżuteria, którą tworzysz. Może załapię się na następne Candy.

    Pozdrawiam i gratuluję tym, ktorym się poszczęściło tym razem.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. IPSA, w ogóle nie wiedziałem, że masz urodziny. Teraz już wiem. Zatem życzę Ci pozytywnej ipsyzacji świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niekończących się pomysłów. http://www.aliraqi.org/forums/showthread.php?s=a29d8ca49c8fbe897fcfcb8cdf239961&t=95542&goto=nextoldest To jest link o biżu z tej strony od Pawła o butach. Może coś zainspiruje

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyniom, może następnym razem mi się uda. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na candy
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. :) NIE DO WIARYYYY :D UDAŁO MI SIĘ :) DZIĘKI SZCZĘŚLIWEJ RĘCE :P POZDRAWIAM WAS OBOJE:) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. siostrzyczka ;)9 stycznia 2010 15:59

    no i nasz kochany braciszek jest ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Tym razem się nie udało ale może następnym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. chlip chlip nie wygrałam ale gratuluję szczęściarom :), spóźnione życzonka urodzinowe dla Ciebie, a braciszek śmiało może iść do Familiady :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj. A gdzie moje podziękowania?
    Droga Ipso. Jestem zachwycona. To Candy dodało mi skrzydeł. Próbowałam tworzyć ale oj nie dla każdego natura była równo szczodra rozdając talenty :)
    Podziwiam Cię. Dziękuję.
    Mam nadzieję, że o mnie usłyszysz bo zacięcie to ja mam hehehe
    Buźka

    OdpowiedzUsuń