niedziela, 13 czerwca 2010

Pierwszy rok blogowania i candy!!!

Moi drodzy!!!
Jestem już z Wami 11 miesięcy:) przez ten czas wydarzyło się wiele wspaniałych rzeczy, poznałam bardzo wiele cudownych osób i stworzyłam kilka rzeczy, które naprawdę mnie cieszą:) Napawa mnie radością ilość odwiedzin, osób obserwujących, komentarzy, oczywiście to tylko liczby, ale liczby świadczące o tym, że mnie zauważacie, zwracacie uwagę na moją pracę. DZIĘKUJĘ!!!
Chcę zatem zorganizować candy urodzinowe bloga:) co prawda zaczęłam blogować 14.07., ale w tym roku tego dnia wyjeżdżam na praktyki, więc finał candy odbędzie się dzień wcześniej. Nagród będzie 3:) 2 dla blogowiczów, jedna na facebooku, jeśli ktoś ma konto tu i tu może brać udział w obu.:)
Zasady? Na blogu jak zwykle - zapisz chęć udziału w candy w komentarzach, umieść na swoim blogu informację o zabawie. Miło będzie, jeśli nie obserwujesz mojego bloga, dodać go do obserwowanych. Jeśli bloga nie posiadasz również możesz wziąć udział, ale ważne, żeby podać swój mail.
Na facebooku - w losowaniu wezmą udział osoby, które podzielą się informacją o zabawie u siebie. Chyba wystarczy przez "Lubię to!", ale jeszcze tak dobrze się na facebooku nie znam, więc wszelkie podpowiedzi mile widziane;)
Co będzie niespodzianką? jeszcze nie skończone są prace, będę wrzucała zajawki;)
Zapraszam do zabawy!!!!



edit: broszka czy wisior? zadecyduje o tym zwycięzca. Oto jedna z niespodzianek w candy:) Kaboszon oplatany koralikami (druga z moich takich prac, pierwsza się jeszcze robi;) mam nadzieję, że się spodoba:)

żeby pokazać trójwymiarowość

78 komentarzy:

  1. Witaj - to ja się zgłaszam do candy i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zapisuję i zapraszam do siebie :)
    http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Ipso! Gratuluję z okazji tego roku! Twoje prace są piękne i za każdym razem, kiedy Cię odwiedzam, podziwiam Twój talent!
    Z przyjemnością dopisuję się do zainteresowanych słodkościami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Zajrzałam skuszona candy ;) ale na pewno zostanę na dłużej.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się z chęcią dopiszę ;) Gratuluję roczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję roczku i życzę kolejnych wielu latek twórczych inspiracji. Pozdrawiam cieplutko i zapisuję się do zabawy :)

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miłą chęcią się i ja dopiszę;)

    Gratuluję blożkowi roczka:)

    Buziaki Joaś:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się w kolejce. Cokolwiek zrobisz będzie piękne ;-)
    I zapraszam do siebie
    http://a-arachne.blogspot.com/2010/06/candy-z-okazji-urodzin.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też za niecałe dwa miesiące będę miała roczek swojego blogowania i już zapraszam na candy które niebawem ogłoszę :) Gratuluję ... jest co u Ciebie oglądać :)
    Czekam z niecierpliwością na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo! Zapowiada się smakowicie ;P

    lecę Cię jeszcze polubić na fb ]:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję roczku...i życzę następnych bo uwielbiam tu zaglądać. ustawiam się...cokolwiek zrobisz będzie cudeńkiem ...mam juz jeden twój wisior i wiem jakie to cudo...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jako mały łakomczuch ustawiam się i ja:)
    I oczywiście gratuluje roczku i życzę wielu kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje roczku! Robisz tak piękne rzeczy ,że w ciemno staję w kolejce po niespodziankę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. IPS, co to tego facebooka.. to tam jest taki guzior "udostępnij" i wtedy wyskakuje link do twojej wiadomości na tablicy.. tak nieśmiało proponuję tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ten czas szybko płynie...gratuluję roczku, kolejnych twórczych lat życzę i na słodkości z radością się piszę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ufff nie dam rady, nie oprę się. Próbowałam, ale wytrzymałam tylko dzień:)Uwielbiam Twoje prace, a mieć taką to szczyt marzeń. Toteż tu się znalazłam :)Pozdrawiam i życzenia wielu owocnych lat sle

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roczku, niech się dalej dobrze tworzy :) Ja oczywiście również mam chętkę na słodkie co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje twory sa poprostu niesamowite. Jestem totalnie zauroczona Twoją biżuterią. Gratuluję rocznicy. Zapraszam do mnie w wolnej chwili http://aniajura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No to i ja się zapisuję :-)
    I gratulując roczku, życzę kolejnych wielu lat blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. PS: Na FB trzeba zrobić tak, jak napisała Jagoda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja się z chęcią zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też sie zapiszę, a co :D http://eteleport.blogspot.com/2010/06/candy-candy-candy-d.html Gratuluję roczku!

    OdpowiedzUsuń
  23. O ipso szalona wykoralikowałas cudo:)
    Zapisałam sie i tu i na fejsie;)


    PS. mejla niegdyś Tobie napisałam

    PsPs - twoje korale były ze mną dzisiaj na egzaminie - przyniosły szczescie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzień Dobry

    Kaboszona każdy chce więc i ja z e-mailem
    wpisuje się.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  25. info dodane!!!!! piekna broszka (ja wole chyba broszke;d)

    OdpowiedzUsuń
  26. ... ja też bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja też się zgłoszę : ) GRATULACJĘ! :)*

    OdpowiedzUsuń
  28. och, marzy mi się taka broszka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna broszka. Pozdrawiam i również zapraszam na CANDY :) http://aboku02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękne... jak ja chciałabym taka cudnej urody broszkę wygrać:):):)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. no tak pewne zapomniałam się dopisać, chętnie wezmę w tym udział. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję okrągłego jubileuszu :-) broszka śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja z ochota zapisuje się na niespodziankę ,zaraz to uczynię również na Facebooku.
    Zapraszam również na moje candy !
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. No, mając taka broszkę można wzbudzić furorę. Dołączam się!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Broszka piękna, mało z wrażenia nie zemdlałam :)
    Zapisuję się w kolejkę i będę o niej marzyła dniem i nocą :)
    Zapraszam na moje Candy, choć przy Twoim to słabiutko wypadam, oj słabiutko!
    Pozdrowienia od anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też się na taką śliczną broszkę! i już to lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hello,

    Maybe you want to check this address and see your Polish sister's amazing handmade accessories :)

    http://kokardeczka-doonesownthing.blogspot.com/

    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  38. To ja sie też dopisuję! info wisi na blogu! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam i staję w kolejce po cukierasy, pozdrawiam i również zapraszam do mnie, :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tez się zapisuję na słodkości :) info w notce i pasku bocznym już za moment :)
    www.hekateee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. kusisz cudownymi biżuteryjkami, zapisuje się ochoczo, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja się piszę! Już to "ciastko" strasznie kusi ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie się dopisuję :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też spróbuję :)

    annakor91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. gratuluję i życzę jeszcze stu lat blogowania! tylko pozazdrościć, ja jestem na samym początku tej drogi, zapraszam na www.dziurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne :) zapisuje sie :)
    oby wiecej takich 11 miesiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  48. chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Praca przepiękna !!!
    Ustawiam się w kolejce.
    Zapraszam na Candy do siebie.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję roczku. Broszki są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się w kolejce i ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/06/candy-cd.html

    OdpowiedzUsuń
  52. To i ja się ustawiam :)
    I oczywiście gratuluje rocznicy i życzę wielu następnych oraz mnóstwa pomysłów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. gratuluję rocznicy(ja dopiero zaczynam)i zapraszam także do mnie w odwiedziny.a broszka bardzo mi sie podoba-uwielbiam takie oryginalne drobiazgi

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię czekać, lubię niespodzianki;-)
    Twojemu blogowi życzę długich lat istnienia, bo fajny jest;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja chętnie przygarnęłabym takie cudeńko :).

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne
    Staję w kolejkę

    Kama

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się i ja!
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję roku blogowania i próbuję szczęścia Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje roczka! Ustawiam sie, a poniewaz podobaja mi sie twoje kreacje, mam chrapke na wisiorek i broszke...pozdrawiam
    i zapraszam do siebie
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  60. ja też się ustawię w kolejce :)) mimo, że obydwie zajmujemy się biżuterią, to urzekła mnie ta broszka - no cuuudo!!

    oczywiście gratuluję roku blogowania, u mnie minie 1 sierpnia, wiec nasze blogi to prawie rówieśnicy :D no i ja też już mam w planach rocznicowe cuksy :))

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję okrągłego roczku!
    I życzę kolejnych lat równie twórczych i owocnych.

    Twoje prace są jak poezja... Piękne i chłonie się je wszelkimi zmysłami! Ta, którą nam tu chcesz sprezentować jest jedną z nich.
    Nie oprę się pokusie i ja również chętnie ustawię się w ogonku, w drodze do takiego cuda!
    Pozdrawiam słonecznie!!!
    http://chwilapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Oj piękna broszka, grzech nie zapisć się na takie candy;)
    http://handmadebyfantazja.blogspot.com/
    Zapraszam również na candy u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam serdecznie...Musze przyznac,ze zagladnelam na ten niezwykly blog pierwszy raz...(dzieki zwiastunowi candy na jednym z blogow)
    Przyznaje,ze od jakiegos czasu moim marzeniem jest tworzenie bizuterii,stad ciesze sie na sama mysl,ze bede mogla obserwowac prace kogos doswiadczonego w tej materii.
    Pozdrawiam serdecznie i...oczywiscie zapisuje sie do tak slodkiego candy...Ania

    OdpowiedzUsuń
  64. Przecudna broszka! Kiedyś gdzieś natknęłam się na twoje prace i wpadły mi w oko,a teraz trafiłam na blog i z wielką chęcią zapisuję do obserwowanych.Śliczne,piszę się.

    OdpowiedzUsuń
  65. Jakie cudności stane w kolejce tak na poprawę humoru bo w swe szczęście nie wierze.Pozdrawiam Anna aneczka23-82@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. No to ja też spróbuje swojego szcześcia ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Dzień dobry! Czy ja też mogę spróbować szczęścia w tej kolejce. Piękna praca! Z przyjemnością zostanę tutaj na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  68. ...gratulacje roczku zapomniałam dodać!

    OdpowiedzUsuń
  69. Jejku to już 11miesięcy?
    Matko,ale ten czas leci!
    Cieszę się,że zdążyłam na czas i mogę świętować razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  70. gratuluję roczku i zycze udanych kolejnych :)
    info po prawej ;)
    paszczakowice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Dopisuję się i zapraszam do siebie. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję roczku:) Pięknie tworzysz a broszka to cudeńko, które chętnie bym przygarnęła:)
    Zapisuję się! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie mogłabym opuścić candy z tak pięknymi upominkami ^^ No i gratulacje z okazji rocznego blogowania :D
    Jednocześnie zapraszam do siebie
    bizuterium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Najlepszego z okazji roczku! Pomysłów i sukcesów co nie miara! :)

    Ps. wróciłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo dobry kochanie, dzieki za szanse.
    Pozdrowienia z Ukrainy.
    link na stronie plyt
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    Zapraszam do mojej słodkiej
    http://rukodelkilavka.blogspot.com/2010/06/blog-post_30.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Też się piszę na tą broszkę :) Już sobie ją wyobrażam na klapie mojego żakietu :) A co! ;)
    Pozdrawiam!
    Ola W.
    brise1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń