wtorek, 1 czerwca 2010

na łące

Witajcie Kochani!
Dawno mnie nie było. Ten semestr mnie wybitnie przytłacza;/ nadmiar obowiązków sprawia, że nie mam na nic czasu, a jak już mam, to chce mi się tylko spać:(
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam naszyjnik dla mojej mamy. Powstał z pastylek czarnej lawy i howlitu barwionego na kolor młodej zielonej trawy (niestety kolorki są przekłamane z powodu braku światła;/ ).

No i z okazji Dnia Dziecka wszystkiego naj dla dzieciaków tych małych i tych dużych:) Nie zabijajmy w nas dziecięcej radości, wrażliwości i zdziwienia;)

Moc buziaków:* nie zapomnijcie o mnie, kiedyś wrócę;)
Dziękuję Wam za ciepłe słowa:*

13 komentarzy:

  1. Biżuteria jak zwykle przesliczna i bardzo gustowna. Aż chciałabym być Twoją mama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lawę wulkaniczną a dzisiaj z turkusem zielonym, który swym wyglądem przypomina Twój howlit, zrobiłam kolczyki:):):)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To co zdziełałaś jak zwykle śliczne;-)
    Czasami potrzebujemy czasu dla siebie, ja będę czekała, bo lubię tu wpadać;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zestawienie :)
    Odrobiny oddechu życzę...
    i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten naszyjnik.
    Na pewno nie zapomnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. korale bardzo fajne:)
    a Ty bądź w pobliżu:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik sliczny jest:)Cudo:)
    Pozdrawiam i buziaki posyłam:)Ja też jeste nie wyspana...ech byle do wakacji...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twoje naszyjniki. Ten też jest piękny i jak dla mnie cudne zestawienie kolorków. Idealny. :)
    Wracaj szybciutko. Trzym się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jej.... zielony to zdecydowanie mój ulubiony color! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten naszyjnik. Mama pewnie była dumna z utalentowanej Córeczki:)
    Buziaki Słonko i dziękuję za życzenia na Dzień Dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się spodobał,ten zielony kolor robi tutaj dużo dobrego.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny naszyjnik!
    Wspaniałe zestawienie kształtów i kolorów!
    Pomimo braku czasu wykonałaś rewelacyjną pracę!
    Efekt jest bajeczny!!!

    OdpowiedzUsuń