poniedziałek, 7 grudnia 2009

URODZINOWE CANDY!!!

Za równy miesiąc - 7 stycznia 2010 obchodzę swoje 23 urodzinki, z tej okazji postanowiłam zrobić candy!!! Nagrodą będzie niespodzianka:) Obiecuję, że będzie duża - będzie składała się z wielu elementów (mam nadzieję, że dam radę tak jak planuję i będzie ich 7:).
A więc zasady jak w każdym candy:
1. wpisz komentarz pod postem, jeśli masz bloga zostaw do niego linka, jeśli bloga nie posiadasz, zostaw adres e-mail;
2. informacja u Ciebie na blogu o słodkościach u mnie;
3. miło byłoby gdybyś stał(a) się moim obserwatorem - fajnie jest wiedzieć ile osób do mnie zagląda:)
4. wpisy do 7.01.2010 do godziny 07:07 (rano!;)

Zapraszam wszystkich do zabawy, jeśli będzie wielu chętnych postaram się o nagrody pocieszenia:)

129 komentarzy:

  1. Ja pierwsza!!! Choć raz jestem na początku!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to widze, ze szalejesz :) tylko czemu 7 świeczki zabrakło jak wszedzie to 7 ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne że się piszę! życzenia w styczniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja widzę 7 świeczek :) I oczywiście też ustawiam się w kolejce - może 7 okaże się dla mnie szczęśliwa... :)
    www.ekspart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę niespodziewajkowe candy super:D

    To się grzecznie ustawiam i czekam na losowanko;)

    A 7dmego poświętujemy w urodzinki;)

    Pozdrawiam Joasia!

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też z chęcią dołączę do grona świętujących Twoje urodzinki uczestniczek:)
    http://madlinka1989.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoł, duze to twoje Candy - jako ze juz raz u Ciebie trafiłam - wątpie w moje szczęscie, ale los przewrotny bywa!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rowniez ustawiam sie w kolejce chetnych na Twoje cudenka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sobie też grzecznie poczekam w kolejce; może i mnie się coś kopsnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham niespodzianki :)a że los ostatnio płata mi figle, to może raz zrobi odwrotnie

    OdpowiedzUsuń
  11. UUUU - spóźniłam się ale i tak się dopiszę - bom łakoma z natury:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja tez postoję w kolejeczce moze los sie uśmiechnie :)...ach miło by było ;)
    Już pisze na blogu :) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też się zapisuję w ten ogonek- chociaż szanse marne, bo ja tylko w czepku urodzona- nigdy nic nie wygrywam...

    OdpowiedzUsuń
  14. w takim razie i ja się zapisuję :) kiciula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się i ja na to tajemnicze candy:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Dla mnie 7 była szczęśliwą liczbą, może i tym razem los się uśmiechnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej:) Ja tez taje w kolejce po urodzinowe slodkosci i zapraszam do mnie rowniez na urodzinowe candy:):)
    pati

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrawiam bardzo serdecznie i oczywiscie ustawiam sie w kolejce :)
    bajka_bk@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteśmy rówieśniczkami, tylko ja lipcowa jestem :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i pozdrawiam (już!) grudniowo :)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  20. na twojego bloga trafiłam dzięki temu candy.
    I już widzę,że częściej będę zaglądać, bo cudne rzeczy tworzysz.
    Na cukierasy oczywiście się zapisuję :)

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam słodycze, w mojej dacie urodzenia cyfra 7 występuje 3 razy, a Twojego bloga mam w ulubionych:))))- więc melduję się:)
    aha - strona, na którą mnie zaprosiłaś, nie działa:(((

    OdpowiedzUsuń
  22. nie może zabraknąć i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też 7 obchodzę urodzinki ale maja, i siódemeczkę lubię więc po candy się ustawiam w kolejce :)

    http://gdziezahoryzontem.blogspot.com/

    a i obserwatorem też się już staję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam niespodzianki, szczególnie gdy od razu wiadomo że będzie to coś cudownego! Na candy się oczywiście zapisuję :)

    http://kisiel-truskawkowy.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No to ja też się zapisuję i już teraz życzę wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też, ja też!
    butwhyme.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam niespodzianki, a dzięki Twojej siódemce naszło mnie na wspomnienia ... jak grałam jeszcze w siatkówkę, to miałam koszulkę z numerem 7 :). Może, to jakiś znak :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może dla mnie szczęśliwa 7

    OdpowiedzUsuń
  29. Z miłą chęcią ustawię się w kolejce ... piękną biżuterię robisz ... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. no no trudno się nie opszeć takiej niespodziance wiec i ja się zgłaszam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Już teraz składam serdeczne życzenia i ustawiam się w kolejce
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. no to i ja się wpraszam na tę urodzinową imprezę ;) a tak na poważnie, to chętnie wezmę udział w Twojej zabawie - już o niej napisałam na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  33. ja również wezmę udział! :) a info o candy o tutaj:

    (trzeba trochę przewinąć- candy są poukładane według dat)

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY


    pozdrawiam ciepło
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  34. Oho, chętnie spróbuję :) może uda mi się wygrać tę niespodziankę? oby...

    OdpowiedzUsuń
  35. i ja się dołączę z urodzinowymi życzeniami i chęcią na Twoje candy
    Pozdrawiam
    Madzia
    http://madzia-littleart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie wezmę udział :)

    Obserwatorem mogę się stać, chociaż to akurat niewiele zmieni - konta tego używam tylko w celu dodawania komentarzy, a wszystkie blogi i tak obserwuję za pomocą czytnika Google :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo chętnie spróbuję szczęścia w Twoim rozdawnictwie. Na blogu umieściłam notkę, dodałam też Twój blog do listy. Pozdrawiam!
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. No to sto lat kochana! I ja także staję w kolejce :) http://olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również spróbuję :) :**

    maja_03_09@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. To ja cichutko tu sobie przycupnę i poczekam na urodzinki, żeby złożyć Ci życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne rzeczy tworzysz :)
    Ja też się przyłącze

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też się zapisuję i 100 lat 100 lat...

    OdpowiedzUsuń
  43. 100 lat....ja też się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  44. To ja też się zapiszę, bo lubię niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z przyjemnością się zapisuję . I już teraz najlepsze życzonka ślę . Pozdrawiam. Monika
    http://rekodzielamonawmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam , zapisuje się -notka u mnie zamieszczona .
    Zapraszam na mojego bloga i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Oczywiście, że się skuszę!!! Choć kolejka długa... ale los to los, nawet ostatni mogą być pierwszymi... podobno :o)
    Pozdrawiam!
    http://hand-made-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja również ustawiam się do kolejeczki :)
    http://moniakombinuje.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Mrrrr, brzmi obiecująco :)

    ustawiam się do kolejki i pędzę pooglądać resztę bloga, bo to prawdziwa kopalnia inspiracji :*

    OdpowiedzUsuń
  50. i ja w kolejce się ustawiam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie zauważyłam wcześniej słodyczy!
    Ale teraz już tak i się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Serdeczne zyczonka urodzinowe.
    Duzo zdrowka i radosci :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja tez z przyjemnoscia sie zapisuje na niespodziankowo-urodzinowe slodkosci :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    http://laaraposa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkiego najlepszego! :)
    niespodziankowe cukierki brzmią intrygująco :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. ..ja też jestem chętna :) http://maggie-paperfields.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. z przyjemnoscia i ja sie dolacze :)

    Zycze wszystkiego co najlepsze!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. to i ja się piszę na urodzinowe słodkości :-)

    http://handicraft-partte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam i staję w kolejce ;)
    Zapraszam do siebie www.pogodzinach7.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam niespodzianki :) Pozdrawiam organizatorkę i wszystkie uczestniczki candy ;)http://drutefka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj Kochana:) Wiem, że mówiłam, iż ja niebiżuteryjna, ale chyba mnie odczarowałaś na kiermaszu... Broszka od Ciebie zapakowana na świąteczną podróż do rodzinnego domu, więc te święta spędzimy razem* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  61. ah, zdażyłam jeszcze ustawić się w kolejce :) Tuż przed świętami więc życzę wesołych i świątecznych:)

    http://www.inkysky-art.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  62. No to i ja ustawiam się w kolejkę jako że właśnie trafiłam na Twojego świetnego bloga! Może uda mi się wygrać niespodziankę :-). Info już u mnie na blogu (w bocznym pasku) :-).

    OdpowiedzUsuń
  63. To i ja się zgłoszę :)
    życzę wesołych świąt i udanego sylwestra ;)
    Cysia
    www.cysiorek.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. zglaszam sie tez :)

    http://sweetheavenart.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Stoooo lat Stoooo lat :)

    Fajna okazja do Candowania :)

    Pozdrawiam

    www.ztworzonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Przede wszystkim 100 LAT :) mi się wiek zatrzymał własnie na 23 latach :) i zawsze pytana o wiek, mam ochotę odpowiedzieć, ze właśnie 23 :) moze dlatego, ze są 23.04. więc jak 23go, to 23cie :p


    ja też się zgłaszam na Twoje Candy :) pozdrawiam!

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja się dopiero zakochuję w gronie ręcznych robutkowych blogów. Patrzę, podziwiam, marzę żebym i ja...
    Zapiszę się na Candy. Długo nawet szukałam co to takiego jest hahaha.
    Podziwiam.
    Pozdrawiam.
    Oto ja

    OdpowiedzUsuń
  68. Niespodzianki? Ekstra, zapisz proszę na listę do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  69. To ja równiez ustawiam się w kolejce:)chociaz przy takiej ilosci chętnych nie mam szans..:((
    Buziole urodzinowe i zapraszam do siebie !Fajnie byłoby mi poznac nowa blogierke o podobnych zainteresowaniach:)Ja sie przyznam,ze dzieki Magdzie(Valfreya),zajrzałam sobie do Ciebie i zagladac pewnie będę bo bardzo mi sie tu podoba!

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak można przejść obojętnie obok takiego candy? Uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  71. witam
    najlepsze zyczena urodzinowe przesylam i zapisuje sie do zabawy
    pozdrawiam -
    - Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam niespodzianki, więc również się dołączę do zabawy:)

    www.czeremchowakaczuszka.eblog.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam niespodzianki :)
    Zapisuję się na Twoj 7 candy.
    Info u mnie już na blogu w bocznej szpalcie :)

    http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. To i ustawiam się w kolejce. Ciekawe, co przygotujesz? Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam,
    Enyo
    http://tancowalaiglaznitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. No to ja tez się zapisuję!Piękne rzeczy tworzysz!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    PS Mój mąz tez się urodził 7 stycznia!Tylko ze on parę lat wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  76. no no to Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :)
    i ustawiam się i jak w kolejce ;)
    http://calistaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja 9. stycznia kończę 3 dyszki:)Ehh... wolałabym 23lata tak jak Ty :)))
    Życzę wszystkiego najlepszego. Niech spełnią się wszystkie Twoje marzenia, a wena nigdy nie opuszcza. Nie posiadam niestety bloga, ale mam nadzieję, że i tak jest szansa na cukieraski:) Byłoby miło gdybym wygrała - tak na otarcie łez spowodowanych moimi urodzinami:)

    PS.
    Piękne rzecz wyczarowujesz :)

    flora25@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam Noworocznie :)
    kolejka już dłuuuga bardzo, ale to nic, też postoję i opowiem że 7 stycznia to data interesująca bo tego samego dnia (1844r) urodziła się Bernadette Soubirous, święta z Lourdes, gratuluję patronki urodzin, jest się na kim wesprzeć :). A w roku 1610 Galileusz odkrył cztery największe księżyce Jowisza-nazwane później księżycami galileuszowymi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. studentka psychologi?- czyli pokrewna dusz:) ustawiam się w kolejce. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja chętnie się zapiszę :)

    http://jaewka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Chętnie przyłączam się do zabawy :)

    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Zapisuję się na listę kolejkową ;) Cudownego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  83. Chętnie wezmę udział :)

    http://milenkahaft.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Radosnego Nowego Roku!!! Niech będzie kreatywnie zakręcony :)))
    Zapisuję się i przesłodkich urodzin życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  85. ja też! ja też! :p
    mar.h@o2.pl

    ;d

    OdpowiedzUsuń
  86. Lubię takie niespodzianki :)
    Wszystkiego Naj....!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. :> No więc się dopisuję! A że urodziny, tyle że 26 mam niedługo po Tobie, 12.01, to tym bardziej Koziorożcowi kibicuję! :D I zapraszam do siebie. sliwkowe-trzewiki.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  88. WOW :D PIĘKNIUSIO :D JA TEZ SIE DOPISUJE :) MOZE SIE UDA :D WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO:D

    OdpowiedzUsuń
  89. Sto lat!
    ja też stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Sto lat i wielu wspaniałych chwil w życiu :) Z przedwczesnymi życzeniami Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  91. stoo laat! ;)
    i bardzo chętnię się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. To ja tez poproszę! www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapisuję się i życzę samych wspaniałości w dniu urodzin i nie tylko.Zaglądam i mam wrażenie,że mieszkamy blisko siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  94. Również dołączam i życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin
    http://filcowac-kazdy-moze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Bo to już za parę dni :) I oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Mój syn tego dnia tez sie urodził. Może teraz też będę miała szczęście... Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń...


    wiolad8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja tez w kolejeczke sie ustawiam!
    Pozdrawiam noworocznie
    Aska

    OdpowiedzUsuń
  98. Siódemka to bardzo szczęśliwa cyfra, sama mieszkam pod siódemką, mój synek urodził się 07.07 więc może trochę szczęścia mam?
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    Aśkowska
    gayko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Witam,najlepsze zyczenia urodzinowe!zapisuje sie i ja.dziekuje za zabawe i pozdrawiam noworocznie.
    pyza33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Dopisuje adres
    http://kocmyszowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. przyznaję, jeszcze nie wszystko zdążyłam oglądnąć, ale jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej biżuterii :) Chętnie wezmę udział w candy i życzę wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin :))
    tu napisałam o zabawie http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/2010/01/na-sodko.html

    OdpowiedzUsuń
  102. z chęcią dołączam do zabawy
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. ... no to ja też się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  104. najlepszego! no i zglaszam sie do candy;d juz zamieszczam informacje na moim blogu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. To już za kilka dni więc życzę wszystkiego najlepszego :) i choć spora kolejka przyłączam się, a może choć raz?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. już teraz składam najlepsze życzenia urodzinowe: niegasnącej weny i pasji twórczej i... ustawiam się w kolejce :)

    wemblisia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Uwielbiam niespodzianki :)

    http://karola-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Bez nadziei na powodzenie, ale ustawiam się w kolejce.
    Info u mnie na blogu po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  109. zgłaszam się... głównie dlatego, że sama jestem 7 stycznia urodzona :D gdy u Ciebie będzie losowanie ja dopiero swoje candy oficjalnie rozpocznę, więc zapraszam później do mnie ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  110. Hello Ipsa!!
    I became a follower already. I hope I can take part in this candy))
    Many thanks for the chance to win this nice candy. I linked it on sidebar.
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    Many hugs from Larisa. Happy New Year! )))))

    OdpowiedzUsuń
  111. i ja i ja ja tez bym chciała świetować twoje urodziny
    stoooo laaaat

    OdpowiedzUsuń
  112. nie wiem dlaczego mnie jeszcze nie ma w tej kolejce?!!!???!
    nadrabiam zaległości i czekam z utęsknieniem na wyniki losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  113. łoł!!ile chetnych osóbek!!!ale zaryzykuje i spróbuje!!!Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;) ja miałam akurat 4 stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Pierwszy raz jestem u Ciebie i to dzięki notce o Twoim candy. Zostawiam notkę, a może mi się uda dostać Twoje cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  115. Wszystkiego Najlepszego. Tworzysz piękną biżuterię. Przyłączam się do kolejki po niespodziankę...

    OdpowiedzUsuń
  116. Wszystkiego najlepszego urodzinowego !!!
    Jeszcze zdążyłam, więc szybciutko się ustawiam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  117. To ja też spróbuję, choć z każdą kolejną osobą moje szanse topnieją jak śnieg...
    Pozdrawiam zimowo i życzę samych cudownych dni w kolejnym roku życia :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !
    Z chęcią dołącze po niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  119. 100 LAT 100 LAT !!!
    Może też się ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Może się uda, trzeba próbować =)
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. i ja staję w kolejce po niespodzianeczkę :)
    wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  122. ciao, bel caramelle che, mi iscrivo molto volentieri e vado subito il link e noi sul mioblog
    www.coccinellepazze.blogspot.com
    ciao
    Coccinelle

    OdpowiedzUsuń
  123. OOOOOOOOOOO jaka duża kolejka. Zapisuję się chętnie

    OdpowiedzUsuń