niedziela, 22 listopada 2009

powymiankowo part 1 ;)

Doszła już do mnie większość przesyłek, moje też już trafiły na miejsce, dlatego chcę Wam przedstawić część tego, co wpadło w moje łapki:)
od Agnieszki
od Anielki
od Marzenki

i od Natalki:)
Dziękuję Wam ślicznie:) a w świat poszły ode mnie kolczyki:) mam nadzieję, że zdjęcia będziecie mogli obejrzeć u obdarowanych, bo niestety nie udało mi się zrobić zdjęć dobrej jakości:(
Pozdrawiam i jeszcze raz gorąco dziękuję:)
No i oczywiście polecam zaglądanie do tych wspaniałych osóbek od których dostałam te śliczności:) robią naprawdę piękne rzeczy:)

2 komentarze:

  1. Kochana!!! Jeszcze raz Ci przepięknie dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie jeszcze raz ufffffff wszystko cało dotarło,a już się bałam,że się potłucze;)

    OdpowiedzUsuń