poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Dzikie łabędzie

Zawsze uwielbiałam baśnie, w sumie nadal lubię je czytać. Postanowiłam stworzyć kolekcję bransoletek Fairy tale. Bransoletki są stworzone z pięknych naturalnych kamieni, łańcuszków i wyjątkowych zapięć. Dziś bransoletka "Dzikie łabędzie" inspirowana baśnią Hansa Christiana Andersena. Została wykonana z kamieni jaspisów krajobrazowych, turkusów, granatów i chryzokoli ubranej w przekładki bali. Do tego łańcuszek, a całości dodaje uroku piękne zapięcie bali. Bransoletka wykonana precyzyjnie, kamienie zostały specjalnie dobrane aby tworzyły wyjątkową całość. Baśnie dla każdej z nas...

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna nazwa jak na taki naszyjnik :) Ja jednak jestem wielką zwolenniczką srebrnej biżuterii https://pl.silvexcraft.eu/3-bizuteria-srebrna i tylko kiedy mam możliwość to chętnie ją wykonuję.

    OdpowiedzUsuń