sobota, 17 kwietnia 2010

weź mnie za rękę

Oj daaawno mnie nie było:( ciężki czas, aż trudno zebrać myśli. Nie jest tak, że leniuchuję, nic nie robię. Mam masę zajęć na uczelni, tworzę coś co jakiś czas, biegam tu i tam...

dziś chciałam pokazać dwie bransoletki, zrobiłam je gdy robiłam "perłowy ogród". Są delikatne, kobiece i ładnie układają się na ręku. Bardzo lubię ten wzór bransoletek. Za zdjęcia dziękuję Piotrkowi, który się nieźle natrudził, żeby je zrobić;)

Pierwsza wykonana jest z pereł, kryształu górskiego fasetowanego, kryształków i pięknie rzeźbionej przekładki.

Druga wykonana z hematytów i kryształów, znalazła się już na ręku właścicielki;)

Dziękuję, że tu zaglądacie. Życzę Wam miłego, spokojnego weekendu:*

14 komentarzy:

  1. dobrego czasu kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie ta pierwsza bardziej mi się podoba, ale to pewnie dzięki kryształowi, który tak lubię;) No i zdjęcia klasa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wkrótce tempo Twojego życia zwolni i znajdziesz trochę czasu na prezentowanie swoich wytworów biżuteryjnych! :)

    Bransoletka nr 2 mnie oczarowała!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, nie wiem, która bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie bransoletki są piękne.Gdybym miała zdecydować,którą kupić pewnie potrzebowałabym pomocy.Sama nie potrafię zdecydować,która bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza zdecydowanie bardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękniutkie bransoletki!!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie są bardzo kobiece, ozdobne, ale chyba ta druga z hematytów bardziej mi przypadła do gustu :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie noszę bransoletek...ale te są tak przecudne, że aż żałuję, że nie noszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają obie..choć pierwsza chyba bardziej. Piękne kompozycje- nic dodać nic ująć. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie wspaniałości!!! zwłaszcza ta pierwsza bransoletka mi się bardzo podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będę wyjątkiem jeśli powiem, ze zachwycam się każdym wyrobem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tej drugiej bransoletce jest piękna!!!

    OdpowiedzUsuń