niedziela, 28 marca 2010

Alicja w Krainie Czarów

Muszę koniecznie zobaczyć ten film, sama bajka była pociągająco-mroczno-magiczna;) Zainspirowana migawkami filmu obejrzanymi gdzieś w internecie postanowiłam zrobić bransoletkę. Kolory Alicji w połączeniu z przywieszkami nawiązującymi do bajki. Zabawna wiosenna bransoletka:) Za zdjęcie chcę podziękować Piotrkowi, bo on jest autorem fotografii:)
Na kiermaszu było super. Dziękuję Moniś, że byłaś:* Cieszę się, bo klimat był wspaniały i porozmawiałam z wieloma twórczymi osobami.
A teraz lecę spać, bo strasznie zmęczona jestem...
Buziaki ślę:*

15 komentarzy:

  1. Piękna bransoletka! Uświadomiłaś mi, jak mało biżuterii mam w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Film jest cudowny, jak wszystko Burtona. Dzonny przeszedl samego siebie. :) A mnie zzera ciekawosc - nadal nie mam od Ciebie maila ani wiadomosci na gg.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bransoletka. Ostatnio mam fioła na punkcie turkusów

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś cudnego, cudnistego... kocham turkus i takie brzęczące bransoletki, chyba mam cygańską duszę! Cóż się dziwić, mawiali na mnie Anka-cyganka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zestawienie...cudne kolorki-bardzo mojowate ;)
    brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i ten kluczyk z kłódką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ma fajne kłódkowe zapięcie i te kolorki: powalają na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  8. no ja nie lubię Alicji w Krainie Czarów...ale bransoletka mi się podoba bardzo :)
    Cieszę się że kiermasz się udał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. cóż można napisać...-śliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie się w niej zakochałam i ostatnio kupiłam sobie bluzkę w identycznym odcieniu turkusu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, od razu czuje się wiosnę, mimo deszczu za oknem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej... jakże ja lubię takie bibeloty!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczne pozdrowienia i życzenia wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych od jednej z twórczych osób ;)

    P.S Mam nadzieję, że serwetka dobrze się prezentuje na koszyczku ;)

    OdpowiedzUsuń