niedziela, 9 maja 2010

w kolorach wiosny

Dziś u mnie cieplutko, co mnie bardzo cieszy. Kolejną cieszącą sprawą była wyprawa na giełdę minerałów :) Kupiłam kamyczki i inne cuda, teraz będę tworzyła;)
A dziś chcę Wam pokazać komplet, który zrobiłam już jakiś czas temu, jest bardzo kolorowy i pozytywny - naszyjnik wykonany z korala białego i howlitów, do tego proste, howlitowe kolczyki.


Za dwa pierwsze zdjęcia pragnę podziękować Piotrkowi, ostatnia fotka wykonana przeze mnie, żeby pokazać cały naszyjnik.


Dziękuję Wam, że zaglądacie, za każde miłe słowo, dzięki Wam chce się cokolwiek robić:)
Wybaczcie te moje długie nieobecności, ciężki czas ostatnio u mnie.
Buziaki i słońca życzę!!!

10 komentarzy:

  1. piękny komplecik, też bym chciała umieć tworzyć takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, komplet jest pozytywnie kolorowy, bardzo mi się podoba ten zestaw kolorów :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! A te kolory!!!
    Bardzo lubię howlit, ma tyle ciekawych odcieni i właśnie takie śliczności można z niego tworzyć :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę na giełdę minerałów :)- ale to by sie skończyło bankructwem :)
    Piękny pozytywny i kolorowy komplet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu widać wiosnę. Piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne. Jesteś mym natchnieniem. Uwielbiam do ciebie zaglądać. Zawsze mnie zaskoczysz

    OdpowiedzUsuń